Saturday 5 March 2011

JUMPING HIGH PHOTO CONTEST

mood: petang bosan sensorang  @.@”
masa : 1540
aktiviti : join " JUMPING HIGH PHOTO CONTEST

1 edited

|nak join klik banner atas ni|

 

ok, nak pertaruhkan gambar ni..

 

IMG_3867

 

jom memancing sambil melompat !!

 

| maka tersebutlah kisah aku dan rakan-rakan keluar awal pagi dan ke pantai tuk "mengejar mentari". sunyi tol jalan di kala pagi hari tambah pulak di hari minggu.sesampai di pantai, “ wah ramainya pemancing tegar. ingatkan aku lah yang terawal ke pantai pagi-pagi buta ni” bisik hatiku. so, aku teruskan shoot mentari. tatkala hari da cerah aku duk sembang-sembang ngan abang pemancing sambil duk shoot aktiviti mereka. dan gambar ini yang aku dapat! (perasan tak abang tuk sampai terlompat nak baling umpan, woaa!!). |

 

ok, kamu semua di-tag dengan rasminya..

|miss dorayaki|miss asma|cik siti|cik efa|

 

 

p/s : sorry la penganjur takde orang nak amik gambar aku melompat sebab aku yang selalu disuruh amik gambar.. huhu

3 comments:

Unknown said...

ahhaa join pun ! ;)

goodluck wehhh !

秋 ツ said...

oowh! ak kne godek2 lappy la weh. erkk~ kalu smpat ak join eh. tq tag~ lame wase dok main contest2 neh. huhu

C.I.K L.A.D.Y.B.U.G said...

ohho~ tq..!
2 r..stuju ngan aki.. lame dh xjoin kontest ni.. huu.. kna kobek lptop lu.. klu ad, insyaAllah join.. yeah !

eh, gud luck weis !