Monday 7 February 2011

"Contest Saya Budak Nerd/Skima"

mood: ceria pepagi hari ^^
masa : 0927 
aktiviti : join "Contest Saya Budak Nerd/Skima" 

 | nak join klik banner |

 "saya budak nerd/skima kerna saya sikat rambut belah tepi sebijik macam atuk saya"

gadet : Olympus E-300
lokasi : Foto Wira HPS
dijemput oleh : Miss dorayAki
tag untuk : Miss Meloveas dan MrZumiela
ulasan : sedikit make up  menambah mood era datuk-datuk pada gambar.. semoga diterima oleh penganjur. bab kata penganjur “mu kn nerd and skima.haha join2.ak gatal tgn nak bg wet ni.tu pun kalu ak bekenan la kt n3 mu.hehe”, hehe^^


3 comments:

秋 ツ said...

holllossss. masey nyo cik abey. ;p
hurmm, tak cm datuk2 pun? kasi sopek mata besaw baru ada kaw gtu. ngeee~ tenx sudi join, goodluck ya!

p/s: sowi xdang nk karok cuti bru ni. adehh~

pandazemoo said...

skunk sopek bosar tak melambangkan skima dah.. tp skima hari ini adalah masih seperti dulu..

p/s : ok jela.. ak pom sibuk gak cuti ritu. tambah demam lg,huhu

秋 ツ said...

skima guh ayat mu. ak bace bbp kali xphm agy. adooi~