Monday 7 June 2010

tersiratkah ?


kekadang takde idea tapi hanset di tangan,
aku snap je gambar kat mana sesuka hati.
dan bila tengok balik gamba yang aku amik,
baru la aku fikir balik..
"ape motif aku amik gamba ni ?"




sony c510 + 3.2MP + 2048x1536 pixels + autofocus  
+ edit using microsoft office picture manager

seterusnya bila aku postkan gamba2 tu maka ada komentar sebegini,
" Cam ada sesuatu yang tersirat di sebalik gambar yang tampak biasa "

sukanya rasa.
eh, ter-perasan lak, hehe~


5 comments:

Nisa Kay said...

lawa =)

Adam said...

lawanya...

hentakbelipat said...

hebat betul camere hp kamu...edit pakai picture manager plak tu..wahhh..bdw lame x update blog

pandazemoo said...

mekaseh sume..

hentakbelipat- ni hp kawan punyer..skunk ni tgh cuti sem..jd xde kamera nak snap gamba..xde gamba,xde update la..

Anonymous said...

wah..
kreatif giler!